Pages

Khamis, 11 Ogos 2011

Boleh Mengandung Dengan PB

Hai sume...
 
Semua pasangan yang berkahwin di dunia ni pasti mengimpikan cahaya mata bagi penyeri rumahtangga. Tanyala sesiapa pun... pasti menginginkan anak-anak... Anak- anak adalah anugerah ALLAH dan penyambung zuriat serta pembawa rezeki kepada sesebuah rumahtangga.
 
Alhamdulillah, saya sendiri telah dikurniakan ALLAH dengan 2 orang cahayamata puteri yang comel dan sentiasa menjadi penghibur dalam keluarga...

Tengok la...comel kn



Ramai pasangan yang akan berasa sangat tertekan apabila asyik diajukan dengan soalan bila nak ada baby, bila dan mengandung dan macam2 lagi soalan sampai kadang2 buatkan kita fobia dan malas nak berkunjung ke- rumah saudara-saudara. 

Saya ada berita gembira, sesiapa yang memakai set Premium Beautiful dan dibantu dengan set Maharani.. Insyaallah, impian untuk mengandung dan mempunyai anak dari zuriat sendiri akan menjadi kenyataan.

Tak salah kita kita berusahakan...kita boleh beli barang2 mahal takkan untuk kebahagian kita suami isteri tak nak berkorbankan.... dan PB ni hanya perlu dibeli sekali seumur hidup.. tak perlu nak beli tiap2 tahun...

So, apa tunggu lagi...cepat2 la hubungi saya untuk keterangan lanjut...

Azie -  019 - 774 9219 @ 019 - 682 9398

@