Pages

Khamis, 29 September 2011

Berpantang Dengan Premium Beautiful

Hai sume....

Entry kali ni saya nk share tentang amalan berpantang iaitu pemakaian bengkung...semua yang melahirkan pasti ingin bentuk badan kembali seperti sebelum mengandung...jadi ape yang boleh kite buat ialah berbengkung.....dengan korset Premium Beautiful, segalanya tidak mustahil...



Bengkung Lilit

Inilah bengkung yang saya pakai sepanjang berpantang melahirkan kedua-dua anak saya..tapi apa yang saya rasa :-
 
  1. Sakit pinggang dan perut sbb menekan rahim
  2. Panas
  3. Susah nak susukan anak
  4. Stretchmark tak hilang
  5. Badan asyik berpeluh
  6. Tidak selesa


Namun, semenjak diperkenalkan dengan korset Premium Beautiful ni, barulah saya tahu bahawa ada kaedah yang lebih baik dan selesa untuk berpantang dan mengembalikan kesihatan kita dengan lebih cepat tanpa menyakitkan.


Corset Ajaib - Premium Beautiful

Kelebihan korset premium Beautiful :-

  1. Mengempiskan perut
  2. Menurunkan berat badan dengan cepat
  3. Melangsingkan badan
  4. Mengangkat dan menyihatkan rahim dengan lebih cepat
  5. Menyembuhkan luka episotomi dengan lebih cepat
  6. Mengeluarkan darah-darah kotor dari badan
  7. Meningkatkan metabolisma ibu-ibu bersalin
  8. Memperbanyakkan pengeluaran susu ibu
  9. Lebih selesa
  10. Tidak panas
  11. Senang dipakai dan dibuka (tak perlu nak suruh mak pakaikan setiap hari)
  12. Dan paling penting tak menyakitkan langsung


Jadi kenapa tunggu lagi... Jom kita berpantang secara sihat, selesa dan seksi dengan memakai korset Premium Beautiful. Hubungi saya untuk penerangan lebih lanjut mengenai berpantang dengan memakai korset Premium Beautiful.

Selain itu, kombinasi korset Premium Beautiful dan Pil Herba Maharani sangat sesuai dan baik untuk ibu-ibu berpantang...


Pil Maharani, pil paling mujarab utk ibu-ibu berpantang


 

Berminat??

call saya :019-682 9398 @ 019-774 9219