Pages

Khamis, 22 September 2011

PB too expensive??

Salam sume....
Ramai yang bagi feedback dekat saya..Harga PB terlalu mahal untuk satu corset... saya akui memang agak mahal bagi yang berpendapatan rendah @ cam saya ni yg menguruskan rumahtangga je...

Tapi kalu nak dibuat perbandingan dengan kaedah-kaedah kurus lain yang ada kat pasaran, memang takkan boleh challenge kesan pemakaian dan harga pada set PB ni...dan yang lagi penting, sebenarnya PB bukanlah hanya agen menguruskan... malah lebih fokus kepada agen kesihatan badan..percayalah...Ingat..konsep PB adalah 70% kesihatan dan 30% kecantikan..



2. Kaedah Slimming2 Center ni.. mmg diakui berkesan..dengan syarat kene tanggung sakit perit proses rawatan dan kene ikut diet yang giler2..nasik segala ni....harga??? Harga permulaan mmg murah..hanya mencecah RM600-RM1000 jer....lps tu kene enroll lagi proses lain..shapingla, sedut lemakla... total2 segala lebih mahal dari harga PB...tak percaya cubala drop by kat mana2 slimming center. Total cost= RM4-10K

3. Kaedah paling murah.. senaman...oklah saya nak tanya..baper ramaikah dikalangan wanita-wanita bekerjaya dan ada family dan anak2 kat umah yang bersenam 2 kali dlm 1 minggu.. saya leh katalakan kat sini..most of us pompuan yg bekerjaya ni.. hanya bersenam dengan buat kerja rumah dan jaga anak jer... itu dah cukup penat..tapi tak kurus2 jugakan... 

Jadi janganla berkira dengan duit sebanyak RM2000/set dan hanya perlu dibeli sekali seumur hidup. PB ada lifetime warranty. Kalu rasa dah kurus, dan nak culas pakai pun no hal... tapi kalu terus pakai lagi bagus.. kalu mengandung pulak... stop kejap..lepas bersalin terus pakai.. takyah nak pakai2 bengkung lagi... badan pun rasa sedap jer...

Dan yang lagi memudahkan kita.. skang ni ada macam2 kaedah untuk beli set PB ni..kalu tak mampu nak bayar cash...leh pakai CC dgn 0%.. kalu takder CC...leh bayar bulan2 jugak...tapi bayar kat bank... senang jer..takyah g bank bawak segala slip gaji or EA form... bawak IC jer.. terus dapat duit dan dapat set beli idaman hati... betul tak?

Kalu nak tahu lebih lanjut.. meh jumpa saya..saya buleh tolong semua yang kat luar sana.. dapatkan set PB tanpa perlu sakit2 kepala dan yang pasti... dari set PB yang asli punya...

Do contact me : 019 682 9398 @ 019 774 9219