Pages

Khamis, 22 September 2011

Healing Crisis

Hai sume...Kali ni saya nak share skit tentang pemakaian korset Premium Beautiful ni...
 
Selalunya, di awal pemakaian Premium Beautiful akan berlaku fasa "Healing Crisis". Proses ini berlaku kerana proses penyahtoksid dari dalam badan sedang berlaku. Ianya adalah berbeza-beza bagi setiap orang bergantung kepada tahap kesihatan badan seseorang itu.

Sekiranya berlaku, jangan panik dan risau .. kerana ianya adalah petanda positif dimana menunjukkan F.I.R telah bertindakbalas dengan badan kita. Ianya juga menunjukkan badan kita sedang dibaikpulih.

Antara Simptom2nya adalah:-

1. Sakit kepala - Selalunya berlaku kepada orang yang kerap sakit kepala atau migrain. Bagi mengurangkan rasa sakit kepala ni... pastikan anda minum banyak air sekurang2nya 1000ML sehari.


Sakit Kepala


2. Sakit Tulang Belakang - Pada peringkat awal pemakai Premium Beautiful akan merasa sakit pada tulang belakang. Ini kerana tindakan Premium Beautiful menyelaraskan kembali tulang belakang anda.
 

Back Pain

3. Badan berasa sakit - Selalunya berlaku pada orang yang selalu sakit, demam dan sakit-sakit sendi, kerana semasa pemakaian Premium Beautiful adalah seperti proses berurut.

4.Terkentut dan sendawa - Bagi org yg banyak angin, anda akan mengalami kentut dan sendawa berlebihan. Angin yang banyak di dalam badan menunjukkan badan anda berasid.

5. Payudara terasa sengal-sengal - Premium Beautiful bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula payudara seperti di zaman remaja anda.

6. Berat badan menurun - menunjukkan berat badan anda sekarang tidak bersesuaian dengan ketinggian anda. Fungsi Premium Beautiful adalah bagi mendapatkan bentuk badan yang paling ideal dengan ketinggian seseorang.

7. Gatal-gatal pada anggota badan & tempat2 tertentu - Terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. Kesan-kesan kehitaman pada anggota badan mungkin berlaku. Pada peringkat ini, pastikan anda kerap mencuci Premium Beautiful anda dengan PB Wash bagi membuang segala toksid2 yang diserap.Teruskan pemakaian untuk mengeluarkan toksid yang terdapat dalam badan kita.

8. Badan Terasa Cergas - Ini adalah kerana tindakan resonan molekul air di dalam badan lebih aktif setelah pemakaian Premium Beautiful hasil tindakan F.I.R.

Premium Beautiful bukan hanya untuk menguruskan badan dan mendapatkan kembali bentuk badan idaman.. tapi dapat memberikan kesihatan dalaman kepada wanita. 

Kaum wanita dan ibu selalu memberikan yang terbaik untuk keluarga, anak-anak dan suami.. namun apakah anda terpikir mengenai badan anda sendiri? Mampukah anda memberikan yang terbaik untuk keluarga sekiranya anda jatuh sakit di kemudian hari? Fikirkan orang2 yang tersayang.

Korset Premium Beautiful

Call me : Azie - 019 682 9398 @ 019 774 9219
@
Email me : mdmazie@gmail.com

Note: We an authorized dealer of Premium Beautiful. We provide professional service and consultation to make sure you all get the best.